Γενικές πληροφορίες
Υπεύθυνος Επεξεργασίας: Η Alfa Point Ανώνυμη Εταιρεία (Alfa Point A.E.) είναι ασφαλιστικό πρακτορείο που παρέχει υπηρεσίες ασφαλιστικής διαμεσολάβησης. Έδρα: Πολυτεχνείου 12, 54625, Θεσσαλονίκη, Ελλάδα. Επικοινωνία: [email protected], τηλ. 2310 240 994. Η Alfa Point A.E. είναι Υπεύθυνη Επεξεργασίας των προσωπικών δεδομένων που συλλέγονται μέσω του ιστοτόπου alfapoint.gr και των υπηρεσιών της.
Σκοπός της πολιτικής: Η παρούσα Πολιτική Απορρήτου εξηγεί πώς η Alfa Point A.E. συλλέγει, χρησιμοποιεί και προστατεύει τα προσωπικά σας δεδομένα. Στόχος μας είναι η διαφανής ενημέρωσή σας, σε απλή και κατανοητή γλώσσα, σχετικά με τα δεδομένα που επεξεργαζόμαστε και τα δικαιώματά σας.
Συμμόρφωση με το νόμο: Δεσμευόμαστε να επεξεργαζόμαστε τα προσωπικά σας δεδομένα σύμφωνα με τον Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων (ΕΕ) 2016/679 (GDPR) και την εφαρμοστική ελληνική νομοθεσία, συμπεριλαμβανομένου του Ν. 4624/2019. Αυτό σημαίνει ότι τηρούμε όλες τις αρχές προστασίας δεδομένων: νομιμότητα, αντικειμενικότητα και διαφάνεια· περιορισμός του σκοπού· ελαχιστοποίηση των δεδομένων· ακρίβεια· περιορισμός περιόδου αποθήκευσης· ακεραιότητα και εμπιστευτικότητα. Επεξεργαζόμαστε μόνο δεδομένα που είναι αναγκαία για συγκεκριμένους σκοπούς και λαμβάνουμε μέτρα για την ασφάλειά τους.
Τύποι δεδομένων που συλλέγονται
Κατά τη χρήση του ιστοτόπου μας και των υπηρεσιών ασφαλιστικής διαμεσολάβησης που παρέχουμε, ενδέχεται να συλλέξουμε διάφορα είδη προσωπικών δεδομένων σας:
- Δεδομένα ταυτοποίησης: Όνομα, επώνυμο, όνομα πατρός/μητρός (αν απαιτείται), ημερομηνία γέννησης, αριθμός ταυτότητας ή διαβατηρίου, ΑΦΜ.
- Δεδομένα επικοινωνίας: Ταχυδρομική διεύθυνση (π.χ. διεύθυνση κατοικίας), αριθμός τηλεφώνου (σταθερό/κινητό), διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email).
- Οικονομικά δεδομένα: Στοιχεία που απαιτούνται για πληρωμές ασφαλίστρων ή αποζημιώσεων, όπως αριθμός τραπεζικού λογαριασμού (IBAN), στοιχεία χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας ή άλλων μέσων πληρωμής (σε περίπτωση online πληρωμών μέσω του ιστοτόπου μας). Επίσης, φορολογικά στοιχεία εάν χρειάζεται για τιμολόγηση.
- Δεδομένα σχετικά με ασφαλιστικά προϊόντα: Πληροφορίες που μας παρέχετε για τη λήψη προσφοράς ή τη σύναψη ασφαλιστηρίου συμβολαίου, όπως στοιχεία οχήματος (π.χ. αριθμός κυκλοφορίας, μάρκα/μοντέλο για ασφάλιση αυτοκινήτου), πληροφορίες ακινήτου (για ασφάλιση κατοικίας), επαγγελματικά στοιχεία (για επαγγελματική ασφάλιση), οικογενειακή κατάσταση και εξαρτώμενα μέλη (αν σχετίζεται με το ασφαλιστικό προϊόν).
- Ειδικές κατηγορίες δεδομένων: Σε ορισμένες περιπτώσεις, ιδιαίτερα για ασφαλίσεις ζωής, υγείας ή αστικής ευθύνης, ενδέχεται να συλλέξουμε δεδομένα υγείας ή άλλα ευαίσθητα δεδομένα (π.χ. ιατρικό ιστορικό, οικογενειακό ιστορικό υγείας, ποσοστό αναπηρίας, ή ποινικές καταδίκες μόνο αν απαιτείται για συγκεκριμένο ασφαλιστικό προϊόν). Τέτοια δεδομένα θα συλλέγονται μόνο εφόσον είναι απαραίτητα για την παροχή της ζητούμενης ασφαλιστικής κάλυψης και με τις κατάλληλες νομικές βάσεις (π.χ. με τη ρητή συγκατάθεσή σας ή σύμφωνα με την ασφαλιστική νομοθεσία).
- Δεδομένα πλοήγησης (Cookies και λοιπές πληροφορίες): Κατά την επίσκεψή σας στο alfapoint.gr, συλλέγονται αυτόματα ορισμένες πληροφορίες μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών. Αυτές μπορεί να περιλαμβάνουν τη διεύθυνση IP σας, τύπο προγράμματος περιήγησης, λειτουργικό σύστημα, γεωγραφική τοποθεσία (σε γενικό επίπεδο), σελίδες που επισκεφθήκατε, χρόνο και διάρκεια επίσκεψης, καθώς και προτιμήσεις cookies. (Δείτε παρακάτω την ενότητα Cookies και τεχνολογίες παρακολούθησης για περισσότερες λεπτομέρειες.)
- Δεδομένα επικοινωνίας και αλληλογραφίας: Εάν επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω φόρμας επικοινωνίας στον ιστότοπο, email, τηλεφώνου ή άλλων μέσων, θα συλλέξουμε τις πληροφορίες που μας παρέχετε (όπως το περιεχόμενο του μηνύματος, τυχόν συνημμένα αρχεία και οποιαδήποτε πρόσθετα στοιχεία επιλέξετε να μοιραστείτε).
Πώς συλλέγουμε τα δεδομένα: Τα προσωπικά δεδομένα συλλέγονται κατά κύριο λόγο απευθείας από εσάς. Για παράδειγμα, μας δίνετε τα στοιχεία σας όταν ζητάτε προσφορά ασφάλισης, όταν συνάπτετε ένα ασφαλιστικό συμβόλαιο μαζί μας, όταν εγγράφεστε στο newsletter μας ή όταν συμπληρώνετε κάποια φόρμα επικοινωνίας. Επιπλέον, δεδομένα μπορεί να προκύψουν από την επικοινωνία μας (π.χ. τηλεφωνικές συνομιλίες, στις οποίες θα σας ενημερώσουμε αν τυχόν καταγράφονται για ποιοτικούς ή αποδεικτικούς σκοπούς) ή από την επίσκεψή σας στα γραφεία μας. Τέλος, ενδέχεται να λάβουμε ορισμένα προσωπικά δεδομένα από τρίτες πηγές, όπως συνεργαζόμενες ασφαλιστικές εταιρίες ή άλλους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, όταν αυτό είναι απαραίτητο για την επεξεργασία ενός αιτήματος ασφάλισης ή αποζημίωσης.
Σκοποί και νομικές βάσεις επεξεργασίας
Επεξεργαζόμαστε τα προσωπικά σας δεδομένα μόνο για σαφείς και νόμιμους σκοπούς. Παρακάτω εξηγούμε τους κύριους σκοπούς για τους οποίους συλλέγουμε και χρησιμοποιούμε δεδομένα, καθώς και τη νομική βάση (δικαιολογητικό λόγο) για κάθε περίπτωση:
- Εκτέλεση σύμβασης ή προσυμβατικών ενεργειών: Για να σας παράσχουμε τις υπηρεσίες μας, χρειάζεται να επεξεργαστούμε τα δεδομένα σας. Αυτό περιλαμβάνει ενέργειες όπως: αξιολόγηση των ασφαλιστικών σας αναγκών, λήψη και παρουσίαση προσφορών από ασφαλιστικές εταιρίες, σύναψη/διαχείριση ασφαλιστικών συμβολαίων, παρακολούθηση των συμβολαίων σας, υπενθυμίσεις για ανανεώσεις, διαχείριση απαιτήσεων και αποζημιώσεων, καθώς και γενική εξυπηρέτηση πελατών. Η νομική βάση εδώ είναι η εκτέλεση της σύμβασης ασφαλιστικής διαμεσολάβησης μεταξύ εμάς (ως μεσολαβητή) και εσάς ως πελάτη, ή η λήψη μέτρων κατόπιν δικού σας αιτήματος πριν τη σύναψη σύμβασης (άρθρο 6(1)(β) GDPR).
- Συμμόρφωση με νομικές υποχρεώσεις: Ως ασφαλιστικό πρακτορείο, υπόκειμαστε σε διάφορες νομικές και κανονιστικές υποχρεώσεις. Για παράδειγμα, η νομοθεσία κατά του ξεπλύματος χρήματος και χρηματοδότησης της τρομοκρατίας (AML), η φορολογική νομοθεσία και οι εποπτικές απαιτήσεις (π.χ. από την Τράπεζα της Ελλάδος ή άλλες αρχές) μπορεί να μας υποχρεώνουν να συλλέγουμε και να διατηρούμε ορισμένα δεδομένα σας (όπως στοιχεία ταυτοποίησης, ΑΦΜ, στοιχεία συναλλαγών) ή να τα κοινοποιούμε σε δημόσιες αρχές. Σε αυτές τις περιπτώσεις, η επεξεργασία βασίζεται σε νομική υποχρέωση (άρθρο 6(1)(γ) GDPR) της εταιρείας μας να συμμορφωθεί με το εφαρμοστέο δίκαιο.
- Έννομα συμφέροντα της εταιρείας: Σε ορισμένες περιπτώσεις επεξεργαζόμαστε δεδομένα σας για σκοπούς που εξυπηρετούν τα δικά μας νόμιμα επιχειρηματικά συμφέροντα, με την προϋπόθεση ότι δεν υπερτερούν των δικαιωμάτων και των ελευθεριών σας. Τέτοιοι σκοποί μπορεί να περιλαμβάνουν: βελτίωση και ανάπτυξη των υπηρεσιών και των διαδικτυακών μας λειτουργιών (π.χ. ανάλυση πώς χρησιμοποιείται ο ιστότοπος για να βελτιώσουμε την εμπειρία χρήστη), εσωτερικές διοικητικές λειτουργίες και διαχείριση (όπως αρχειοθέτηση, λογιστικός έλεγχος), διαχείριση παραπόνων, αποτροπή και εντοπισμό απάτης ή κακόβουλων ενεργειών, διασφάλιση της ασφάλειας δικτύων και πληροφοριών. Σε κάθε τέτοια περίπτωση, αξιολογούμε ότι το έννομο συμφέρον μας είναι νόμιμο και αναγκαίο και λαμβάνουμε μέτρα ώστε η ιδιωτικότητά σας να μην θίγεται δυσανάλογα. Για παράδειγμα, μπορεί να χρησιμοποιήσουμε τα στοιχεία επικοινωνίας σας για να σας ζητήσουμε προαιρετικά feedback σχετικά με τις υπηρεσίες μας ή για να σας ενημερώσουμε για συναφή προϊόντα/υπηρεσίες μας που μπορεί να σας ενδιαφέρουν, πάντα δίνοντάς σας τη δυνατότητα να αντιταχθείτε εύκολα σε τέτοιες επικοινωνίες.
- Συγκατάθεση (όπου απαιτείται): Σε περιπτώσεις όπου ο νόμος το απαιτεί ή όπου δεν εφαρμόζεται κάποια από τις παραπάνω νομικές βάσεις, θα ζητήσουμε ρητά τη συγκατάθεσή σας πριν προβούμε στην επεξεργασία. Βασιζόμαστε στη συγκατάθεση ιδίως για: (α) την αποστολή ενημερωτικών δελτίων (newsletter), προωθητικών μηνυμάτων ή προσφορών μέσω email/SMS, όταν δεν είστε ήδη πελάτης μας ή όταν το επιθυμείτε, (β) την τοποθέτηση μη απολύτως απαραίτητων cookies και τη χρήση παρόμοιων τεχνολογιών για αναλύσεις ή διαφήμιση (βλ. ενότητα cookies), (γ) την επεξεργασία ευαίσθητων δεδομένων υγείας ή άλλων ειδικών κατηγοριών, όταν αυτό είναι αναγκαίο για συγκεκριμένο ασφαλιστικό προϊόν (π.χ. για ασφάλεια ζωής) και δεν καλύπτεται από άλλη εξαίρεση του GDPR. Έχετε το δικαίωμα να αποσύρετε τη συγκατάθεσή σας οποτεδήποτε, χωρίς αρνητικές συνέπειες για εσάς (βλ. ενότητα δικαιωμάτων παρακάτω). Η απόσυρση της συγκατάθεσης δεν επηρεάζει τη νομιμότητα της επεξεργασίας που έλαβε χώρα πριν την ανάκληση.
Σημειώνουμε ότι, ανάλογα με τις περιστάσεις, μια επεξεργασία δεδομένων μπορεί να βασίζεται σε περισσότερες από μία νομικές βάσεις. Για παράδειγμα, μπορούμε να διατηρούμε τα στοιχεία της σύμβασής σας τόσο για την εκτέλεση της σύμβασης όσο και γιατί υπάρχει νομική υποχρέωση διατήρησής τους για ορισμένο χρόνο. Πάντοτε φροντίζουμε να έχουμε μια έγκυρη νομική βάση πριν επεξεργαστούμε προσωπικά σας δεδομένα.
Κοινοποίηση δεδομένων σε τρίτους
Η Alfa Point A.E. αντιμετωπίζει με υπευθυνότητα την εμπιστευτικότητα των δεδομένων σας. Δεν πουλάμε ούτε ενοικιάζουμε τα προσωπικά σας στοιχεία σε κανέναν. Ωστόσο, στο πλαίσιο της επιχειρηματικής μας δραστηριότητας και για την εκτέλεση των υπηρεσιών μας, ενδέχεται να χρειαστεί να κοινοποιήσουμε ορισμένα προσωπικά δεδομένα σε τρίτα μέρη. Τα κυριότερα είδη αποδεκτών και οι περιπτώσεις κοινοποίησης είναι οι εξής:
- Ασφαλιστικές εταιρείες: Ο πρωταρχικός λόγος συλλογής των δεδομένων σας είναι για να σας βρούμε κατάλληλες ασφαλιστικές καλύψεις. Θα διαβιβάσουμε τα αναγκαία προσωπικά σας στοιχεία στις συνεργαζόμενες ασφαλιστικές εταιρείες ή σε ασφαλιστικούς οργανισμούς, προκειμένου να λάβουμε προσφορές, να διεκπεραιώσουμε αιτήσεις ασφάλισης, να εκδοθούν τα ασφαλιστήρια συμβόλαια και να διαχειριστούμε τυχόν αποζημιώσεις. Για παράδειγμα, εάν ζητήσετε προσφορά για ασφάλεια υγείας, θα αποστείλουμε στις υποψήφιες ασφαλιστικές εταιρείες τα απαραίτητα στοιχεία (ηλικία, φύλο, ιατρικό ιστορικό κ.λπ.) ώστε να εκτιμηθεί το ασφάλιστρο και οι όροι.
- Συνεργαζόμενοι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές: Σε περίπτωση που η εξυπηρέτησή σας απαιτήσει τη συνδρομή συνεργατών μας, όπως ανεξάρτητων ασφαλιστικών πρακτόρων/μεσιτών με τους οποίους συνεργαζόμαστε σε άλλες περιοχές ή εξειδικεύονται σε συγκεκριμένα προϊόντα, ενδέχεται να μοιραστούμε τα στοιχεία σας μαζί τους. Οι συνεργάτες αυτοί δεσμεύονται να χρησιμοποιήσουν τα δεδομένα σας αποκλειστικά για τους σκοπούς εξυπηρέτησης σας στο πλαίσιο της συνεργασίας μας και σύμφωνα με την παρούσα πολιτική.
- Πάροχοι υπηρεσιών πληρωμών: Εάν πληρώνετε ένα ασφαλιστήριο συμβόλαιο μέσω της ιστοσελίδας μας ή μέσω ηλεκτρονικής συναλλαγής, τα απαραίτητα στοιχεία πληρωμής θα κοινοποιηθούν στο αντίστοιχο τραπεζικό ίδρυμα ή πάροχο πληρωμών (π.χ. τράπεζα, εταιρεία έκδοσης πιστωτικών καρτών, υπηρεσία e-banking). Η κοινοποίηση αυτή είναι απαραίτητη για να ολοκληρωθεί η χρηματική συναλλαγή (π.χ. χρέωση κάρτας ή επιβεβαίωση πληρωμής).
- Πάροχοι τεχνικής υποστήριξης και φιλοξενίας: Η λειτουργία του ιστοτόπου και των ψηφιακών μας υπηρεσιών βασίζεται σε τρίτους παρόχους υπηρεσιών πληροφορικής, όπως εταιρείες web hosting, cloud storage, διαχείρισης βάσεων δεδομένων, υπηρεσίες email/SMS ή πλατφόρμες CRM. Αυτοί οι πάροχοι ενδέχεται να έχουν πρόσβαση σε δεδομένα σας στο μέτρο που είναι αναγκαίο για την εκτέλεση των καθηκόντων τους (π.χ. αποθήκευση δεδομένων σε έναν ασφαλή διακομιστή ή αποστολή ενός αυτοματοποιημένου email). Σε κάθε περίπτωση, τέτοιες εταιρείες λειτουργούν ως εκτελούντες την επεξεργασία για λογαριασμό μας, βάσει συμβολαίων που διασφαλίζουν ότι τα δεδομένα σας υποβάλλονται σε επεξεργασία με ασφάλεια, εμπιστευτικότητα και αποκλειστικά για τους σκοπούς που ορίζουμε.
- Άλλοι εξωτερικοί συνεργάτες: Σε ορισμένες περιπτώσεις μπορεί να εμπλέξουμε επαγγελματίες συμβούλους (όπως λογιστές, νομικούς συμβούλους ή ελεγκτές), οι οποίοι θα επεξεργαστούν δεδομένα σας εφόσον αυτό είναι απαραίτητο για παροχή ειδικών υπηρεσιών προς εμάς (π.χ. φορολογικός έλεγχος, νομική υπεράσπιση σε περίπτωση διαφοράς). Τέτοιοι αποδέκτες δεσμεύονται επίσης με καθήκον εχεμύθειας και συμμόρφωσης προς τον GDPR.
- Δημόσιες/κρατικές αρχές και ρυθμιστικοί φορείς: Ενδέχεται να διαβιβάσουμε δεδομένα σας σε εποπτικές αρχές, ρυθμιστικά όργανα ή άλλες δημόσιες αρχές όταν αυτό απαιτείται από τον νόμο ή σε απάντηση νομίμου αιτήματος. Για παράδειγμα, μπορεί να κοινοποιήσουμε πληροφορίες στην αρμόδια Αρχή Προστασίας Δεδομένων σε περίπτωση διερεύνησης καταγγελίας, στην Τράπεζα της Ελλάδος (που εποπτεύει τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές) ή σε δικαστικές αρχές/αρχές επιβολής του νόμου εάν υπάρξει σχετική δικαστική εντολή ή ανάγκη για τη θεμελίωση, άσκηση ή υποστήριξη νομικών αξιώσεων.
- Πάροχοι analytics και διαφήμισης: Για την ανάλυση της χρήσης του ιστοτόπου μας και ενδεχομένως για διαφημιστικούς σκοπούς, χρησιμοποιούμε τρίτους όπως το Google Analytics. Αυτοί οι πάροχοι συλλέγουν πληροφορίες χρήσης μέσω cookies (π.χ. ανώνυμα δεδομένα επισκεψιμότητας) και τα επεξεργάζονται για στατιστικούς σκοπούς. Οι πληροφορίες που λαμβάνουμε από αυτούς δεν περιέχουν απευθείας αναγνωρίσιμα στοιχεία, αλλά εμπίπτουν στην παρούσα πολιτική ως δεδομένα πλοήγησης.
Σε κάθε κοινοποίηση, εφαρμόζουμε την αρχή του περιορισμού: μοιραζόμαστε μόνο τα δεδομένα που είναι αναγκαία για τον εκάστοτε σκοπό και με βάση μια νόμιμη βάση επεξεργασίας. Οι τρίτοι που λαμβάνουν τα δεδομένα σας (ειδικά όταν ενεργούν ως εκτελούντες την επεξεργασία) δεσμεύονται συμβατικά να τα προστατεύουν και να τα επεξεργάζονται σύμφωνα με τις οδηγίες μας και τον GDPR.
Διαβίβαση εκτός ΕΕ: Καταρχήν, αποθηκεύουμε και επεξεργαζόμαστε τα δεδομένα σας εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εάν προκύψει ανάγκη διαβίβασης δεδομένων σε χώρα εκτός ΕΕ/ΕΟΧ (π.χ. χρήση cloud υπηρεσίας που εδρεύει στις ΗΠΑ), θα διασφαλίσουμε ότι υφίστανται κατάλληλες εγγυήσεις σύμφωνα με τον GDPR, όπως απόφαση επάρκειας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής ή σύναψη τυποποιημένων συμβατικών ρητρών (Standard Contractual Clauses) με τον αποδέκτη, ώστε να διασφαλιστεί αντίστοιχο επίπεδο προστασίας των δεδομένων.
Διατήρηση δεδομένων
Διατηρούμε τα προσωπικά σας δεδομένα μόνο για όσο χρονικό διάστημα είναι απαραίτητο για τους σκοπούς για τους οποίους συλλέχθηκαν αρχικά ή όπως απαιτείται από τον νόμο. Τα κριτήρια που χρησιμοποιούμε για να καθορίσουμε το χρονικό διάστημα διατήρησης περιλαμβάνουν τη φύση των δεδομένων, τον λόγο συλλογής τους και τυχόν σχετικές νομικές υποχρεώσεις. Παρακάτω παρατίθενται ενδεικτικές περίοδοι διατήρησης ανά περίπτωση/κατηγορία δεδομένων:
- Δεδομένα πελατών (συμβόλαια): Εάν καταλήξετε σε σύναψη ασφαλιστικού συμβολαίου μέσω της Alfa Point, τα στοιχεία της σύμβασης και τα προσωπικά δεδομένα που τη συνοδεύουν θα διατηρηθούν για όλη τη διάρκεια ισχύος του συμβολαίου. Μετά τη λήξη ή ακύρωση του ασφαλιστηρίου, κρατάμε τα σχετικά δεδομένα για ένα επιπλέον χρονικό διάστημα (π.χ. 5 έτη από τη λήξη) προκειμένου να εκπληρώσουμε τυχόν μετέπειτα υποχρεώσεις (π.χ. διαχείριση εκκρεμών αποζημιώσεων, απάντηση σε ερωτήματα σχετικά με το συμβόλαιο) και για την κάλυψη ενδεχόμενων νομικών αξιώσεων σύμφωνα με την προθεσμία παραγραφής. Σε ορισμένες περιπτώσεις, όπου ο νόμος το επιβάλλει (π.χ. λογιστικά αρχεία, τιμολόγια), ενδέχεται να διατηρήσουμε ορισμένα δεδομένα για μεγαλύτερο διάστημα (έως 10 έτη ή όσο ορίζεται από τη φορολογική νομοθεσία).
- Δεδομένα δυνητικών πελατών (προσφορές): Εάν μας δώσατε τα στοιχεία σας για να λάβετε προσφορά ασφάλισης ή πληροφορίες, αλλά τελικά δεν προχωρήσατε σε σύναψη συμβολαίου, θα διατηρήσουμε τα δεδομένα σας για ένα εύλογο χρονικό διάστημα μετά την ολοκλήρωση της προσφοράς. Συνήθως, διατηρούμε αυτά τα στοιχεία για έως 12 μήνες από την τελευταία μας επικοινωνία, σε περίπτωση που αποφασίσετε να προχωρήσετε με την πρότασή μας ή έχετε επιπλέον ερωτήματα. Μετά από αυτό το διάστημα, θα διαγράψουμε ή θα ανωνυμοποιήσουμε τα δεδομένα, εκτός αν υπάρχουν άλλοι λόγοι να τα κρατήσουμε (π.χ. συγκατάθεση για να σας κρατήσουμε ενημερωμένους με μελλοντικές προσφορές).
- Δεδομένα μάρκετινγκ (newsletter/προωθητικά): Εάν έχετε εγγραφεί στο newsletter μας ή μας έχετε δώσει συγκατάθεση να σας αποστέλλουμε προωθητικές ενημερώσεις, θα διατηρούμε τα απαραίτητα στοιχεία επικοινωνίας σας (π.χ. email, τηλέφωνο) μέχρι να ανακαλέσετε τη συγκατάθεσή σας ή να ζητήσετε διαγραφή (opt-out). Σε περίπτωση που διαπιστώσουμε ότι ένα email είναι ανενεργό (π.χ. επαναλαμβανόμενα bounce back) ή ότι δεν αλληλεπιδράτε επί μακρόν με το υλικό μας, ενδέχεται να διαγράψουμε τα στοιχεία σας και χωρίς σχετικό αίτημα, για να σεβαστούμε την ιδιωτικότητά σας.
- Δεδομένα πλοήγησης (cookies): Τα cookies έχουν διαφορετικές διάρκειες ζωής. Τα session cookies διαγράφονται μόλις κλείσετε το πρόγραμμα περιήγησης. Τα persistent cookies (π.χ. cookies προτιμήσεων ή analytics) διατηρούνται στον browser σας μέχρι να λήξουν βάσει της διάρκειας που έχει προκαθοριστεί (π.χ. μερικές ημέρες, μήνες ή και έτη) ή μέχρι να τα διαγράψετε εσείς. Για παράδειγμα, τα cookies του Google Analytics μπορεί να διατηρούν δεδομένα επισκεψιμότητας για 14 μήνες. Περισσότερες λεπτομέρειες δίνονται στην ενότητα cookies παρακάτω. Σημειώνουμε ότι οι πληροφορίες που συλλέγονται μέσω cookies είναι κατά κανόνα συγκεντρωτικές ή ανωνυμοποιημένες, αλλά ακόμη κι όταν θεωρούνται προσωπικά δεδομένα, υπόκεινται κι αυτές στην πολιτική μας.
- Τηλεφωνικές κλήσεις / Μηνύματα: Αν το τηλεφωνικό μας κέντρο καταγράφει κλήσεις (μετά από ενημέρωση και συγκατάθεσή σας στην έναρξη της κλήσης) ή αν διατηρούμε αρχεία από μηνύματα (email, φόρμες επικοινωνίας), θα διατηρούμε αυτά τα δεδομένα για όσο χρειάζεται για να επιλύσουμε το ζήτημά σας, να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες μας ή για όσο χρόνο είναι αναγκαίο σε περίπτωση νομικής υποχρέωσης ή διαφοράς. Συνήθως οι ηχογραφήσεις κλήσεων (αν γίνονται) τηρούνται για σύντομο διάστημα (π.χ. 6 μήνες), εκτός αν συντρέχει λόγος να παραταθεί η διατήρηση (π.χ. εκκρεμεί κάποιο παράπονο).
- Κριτήρια διαγραφής: Μόλις λήξει η περίοδος διατήρησης, διαγράφουμε ή ανωνυμοποιούμε ασφαλώς τα δεδομένα σας. Εναλλακτικά, σε ορισμένες περιπτώσεις, ενδέχεται να διατηρήσουμε τα δεδομένα σε μορφή που δεν επιτρέπει την αναγνώρισή σας (π.χ. συγκεντρωτικές στατιστικές πληροφορίες). Εάν υπάρχει εκκρεμής δικαστική υπόθεση ή άλλη νομική υποχρέωση που επιβάλλει την παράταση της διατήρησης, θα διατηρήσουμε τα σχετικά δεδομένα έως ότου εκλείψει ο σχετικός λόγος.
Να θυμάστε ότι έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε τη διαγραφή των δεδομένων σας ανά πάσα στιγμή, υπό τις προϋποθέσεις του νόμου (βλ. Δικαιώματα παρακάτω). Η πολιτική διατήρησης μας είναι σχεδιασμένη ώστε να ικανοποιεί την αρχή του “περιορισμού της περιόδου αποθήκευσης” του GDPR, διατηρώντας τα δεδομένα μόνο για όσο είναι αναγκαίο.
Δικαιώματα των υποκειμένων
Ως υποκείμενο δεδομένων (δηλαδή ως άτομο του οποίου τα προσωπικά δεδομένα επεξεργαζόμαστε) έχετε σειρά από δικαιώματα βάσει του GDPR και της ελληνικής νομοθεσίας. Σεβόμαστε απολύτως αυτά τα δικαιώματα και σας παρέχουμε τρόπους να τα ασκήσετε. Συγκεκριμένα, έχετε τα εξής δικαιώματα:
- Δικαίωμα πρόσβασης: Μπορείτε να μας ζητήσετε επιβεβαίωση για το αν επεξεργαζόμαστε προσωπικά σας δεδομένα και, σε περίπτωση που το κάνουμε, να λάβετε αντίγραφο των δεδομένων αυτών καθώς και πληροφορίες σχετικά με την επεξεργασία (σκοποί, κατηγορίες δεδομένων, αποδέκτες, διάστημα διατήρησης κ.λπ.). Θα σας παράσχουμε μια αναφορά των προσωπικών σας δεδομένων που διατηρούμε, συνήθως χωρίς χρέωση, εκτός αν το αίτημα είναι προδήλως αβάσιμο ή υπερβολικό.
- Δικαίωμα διόρθωσης: Έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε τη διόρθωση ή συμπλήρωση των προσωπικών σας δεδομένων, αν αυτά είναι ανακριβή ή ελλιπή. Φροντίζουμε να διατηρούμε τα δεδομένα σας ενημερωμένα, αλλά χρειαζόμαστε και τη δική σας συνδρομή γι’ αυτό. Εάν, για παράδειγμα, αλλάξει η διεύθυνσή σας ή διαπιστώσετε ότι έχουμε λάθος ορθογραφία στο όνομά σας, ενημερώστε μας και θα προβούμε άμεσα στη διόρθωση.
- Δικαίωμα διαγραφής (δικαίωμα «στη λήθη»): Έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε τη διαγραφή των προσωπικών σας δεδομένων όταν αυτά δεν είναι πλέον απαραίτητα για τους σκοπούς που συλλέχθηκαν ή εάν αποσύρετε τη συγκατάθεσή σας (όταν η επεξεργασία βασίζεται αποκλειστικά σε συγκατάθεση) ή αν θεωρείτε ότι η επεξεργασία είναι παράνομη ή ότι πρέπει να διαγραφούν για να συμμορφωθούμε με νομική υποχρέωση. Θα ικανοποιήσουμε το αίτημά σας εφόσον δεν υπάρχει άλλος νόμιμος λόγος να διατηρούμε τα δεδομένα (π.χ. νομική υποχρέωση ή κατοχύρωση νομικών αξιώσεων). Σημειώστε ότι σε κάποιες περιπτώσεις, για λόγους ασφαλείας ή συνεχιζόμενης υποχρέωσης, μπορεί να μην είναι δυνατή η πλήρης διαγραφή αμέσως (θα σας ενημερώσουμε σχετικά).
- Δικαίωμα περιορισμού της επεξεργασίας: Μπορείτε να ζητήσετε να «παγώσουμε» την επεξεργασία των δεδομένων σας σε συγκεκριμένες περιπτώσεις, όπως όταν αμφισβητείτε την ακρίβεια των δεδομένων (για όσο διάστημα μας δίνεται η ευκαιρία να τα διορθώσουμε) ή όταν η επεξεργασία είναι παράνομη αλλά δεν θέλετε διαγραφή, ή όταν δεν χρειαζόμαστε πλέον τα δεδομένα αλλά τα ζητάτε εσείς για τη θεμελίωση, άσκηση ή υποστήριξη νομικών αξιώσεων, ή όταν έχετε ασκήσει το δικαίωμα εναντίωσης (βλ. επόμενη παράγραφο) και εκκρεμεί η επαλήθευση αν υπερισχύουν οι λόγοι μας. Όταν η επεξεργασία περιοριστεί, τα δεδομένα σας θα αποθηκεύονται αλλά δεν θα υποβάλλονται σε περαιτέρω επεξεργασία (πέραν της αποθήκευσης) χωρίς τη συγκατάθεσή σας, εκτός από ορισμένες εξαιρέσεις (π.χ. για νομικούς λόγους).
- Δικαίωμα εναντίωσης: Έχετε δικαίωμα να αντιταχθείτε ανά πάσα στιγμή, για λόγους που σχετίζονται με την ιδιαίτερη κατάστασή σας, στην επεξεργασία προσωπικών δεδομένων που σας αφορούν και η οποία βασίζεται σε έννομο συμφέρον μας. Εάν ασκήσετε αυτό το δικαίωμα, θα σταματήσουμε την επεξεργασία των δεδομένων σας εκτός εάν μπορέσουμε να επιδείξουμε επιτακτικούς και νόμιμους λόγους που υπερισχύουν των δικαιωμάτων σας ή εάν η επεξεργασία γίνεται για τη θεμελίωση, άσκηση ή υποστήριξη νομικών αξιώσεων. Επιπλέον, εφόσον τα προσωπικά σας δεδομένα υποβάλλονται σε επεξεργασία για σκοπούς άμεσης εμπορικής προώθησης (direct marketing), έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε οποτεδήποτε και ανεπιφύλακτα στην επεξεργασία αυτή, συμπεριλαμβανομένης της κατάρτισης προφίλ που σχετίζεται με το direct marketing. Με άλλα λόγια, μπορείτε πάντα να μας ζητήσετε να σταματήσουμε να σας στέλνουμε διαφημιστικά μηνύματα ή newsletters, και θα το κάνουμε άμεσα.
- Δικαίωμα φορητότητας των δεδομένων: Όταν η επεξεργασία βασίζεται στη συγκατάθεσή σας ή σε εκτέλεση σύμβασης και πραγματοποιείται με αυτοματοποιημένα μέσα, έχετε το δικαίωμα να λάβετε τα προσωπικά δεδομένα που μας έχετε παράσχει, σε δομημένο, κοινώς χρησιμοποιούμενο και αναγνώσιμο από μηχανήματα μορφότυπο (π.χ. αρχείο CSV ή Excel). Επιπλέον, μπορείτε να ζητήσετε να διαβιβάσουμε (όπου αυτό είναι τεχνικά εφικτό) τα δεδομένα αυτά απευθείας σε άλλον υπεύθυνο επεξεργασίας της επιλογής σας. Αυτό το δικαίωμα σας επιτρέπει, για παράδειγμα, να πάρετε τα δεδομένα του ασφαλιστικού σας ιστορικού και να τα δώσετε σε μια άλλη ασφαλιστική εταιρεία εύκολα.
- Δικαίωμα ανάκλησης συγκατάθεσης: Όπως αναφέρθηκε, εάν η επεξεργασία ορισμένων δεδομένων βασίζεται στη συγκατάθεσή σας, έχετε το δικαίωμα να ανακαλέσετε τη συγκατάθεση αυτή οποιαδήποτε στιγμή. Η ανάκληση ισχύει για το μέλλον και δεν επηρεάζει τη νομιμότητα της επεξεργασίας που έγινε πριν την ανάκληση. Εάν, για παράδειγμα, έχετε συναινέσει να λαμβάνετε ενημερωτικά emails, μπορείτε αργότερα να επιλέξετε απεγγραφή και θα πάψουμε να σας στέλνουμε τέτοια μηνύματα.
- Δικαίωμα μη αυτοματοποιημένης λήψης αποφάσεων: Στο πλαίσιο των υπηρεσιών μας δεν λαμβάνουμε αποφάσεις που σας επηρεάζουν σημαντικά αποκλειστικά με αυτοματοποιημένα μέσα (χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση), όπως π.χ. αυτοματοποιημένη αξιολόγηση πιστοληπτικής ικανότητας ή αυτόματη απόρριψη αίτησης ασφάλισης χωρίς ανθρώπινο έλεγχο. Σε περίπτωση που αυτό αλλάξει ή σε μεμονωμένες περιπτώσεις που ενδέχεται να χρησιμοποιηθούν αυτοματοποιημένα συστήματα αξιολόγησης (π.χ. από τις ασφαλιστικές εταιρείες κατά την τιμολόγηση ενός συμβολαίου), έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε ανθρώπινη παρέμβαση, να εκφράσετε την άποψή σας και να αμφισβητήσετε την απόφαση.
Για να ασκήσετε οποιοδήποτε από τα παραπάνω δικαιώματά σας, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας με τους τρόπους που περιγράφονται στην ενότητα Επικοινωνία και υποβολή αιτημάτων παρακάτω. Θα καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια να απαντήσουμε στο αίτημά σας εντός 1 μήνα από την παραλαβή του, όπως προβλέπει ο GDPR, και θα σας ενημερώσουμε σε περίπτωση που χρειαστούμε παράταση (έως 2 επιπλέον μήνες για πολύπλοκα ή πολλά αιτήματα). Η άσκηση των δικαιωμάτων σας είναι δωρεάν για εσάς. Εάν, όμως, τα αιτήματα σας είναι προδήλως αβάσιμα ή υπερβολικά (ιδίως λόγω του επαναλαμβανόμενου χαρακτήρα τους), μπορούμε είτε να επιβάλουμε εύλογο τέλος είτε να αρνηθούμε να απαντήσουμε (εξηγώντας σας τους λόγους).
Τέλος, αν θεωρείτε ότι παραβιάζουμε τη νομοθεσία περί προστασίας δεδομένων κατά την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων, έχετε δικαίωμα να υποβάλετε καταγγελία στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (ΑΠΔΠΧ), που είναι η ελληνική εποπτική αρχή. Στοιχεία επικοινωνίας ΑΠΔΠΧ: Διεύθυνση: Κηφισίας 1-3, Τ.Κ. 115 23, Αθήνα, Ελλάδα – Τηλ: +30-210 6475600 – Ιστότοπος: www.dpa.gr. Πριν προβείτε σε αυτό, θα εκτιμούσαμε να μας δώσετε την ευκαιρία να αντιμετωπίσουμε τις ανησυχίες σας άμεσα, επικοινωνώντας μαζί μας.
Μέτρα ασφαλείας
Η Alfa Point A.E. λαμβάνει την ασφάλεια των προσωπικών δεδομένων σας πολύ σοβαρά. Έχουμε υλοποιήσει κατάλληλα τεχνικά και οργανωτικά μέτρα για να διασφαλίσουμε ότι τα δεδομένα σας προστατεύονται από τυχόν απώλεια, κακή χρήση, μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση, αποκάλυψη, αλλοίωση ή καταστροφή. Μερικά από τα μέτρα που εφαρμόζουμε είναι τα εξής:
- Ασφαλής μεταφορά δεδομένων: Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί πρωτόκολλο κρυπτογράφησης SSL/TLS (μπορείτε να το δείτε από το “https://” και το εικονίδιο λουκέτου στον browser σας) για την ασφαλή μετάδοση ευαίσθητων πληροφοριών. Έτσι, τα δεδομένα που εισάγετε σε φόρμες (π.χ. στοιχεία επικοινωνίας ή πληρωμής) μεταφέρονται με κρυπτογράφηση και δεν μπορούν εύκολα να υποκλαπούν.
- Περιορισμός πρόσβασης: Τα προσωπικά σας δεδομένα αποθηκεύονται σε συστήματα στα οποία η πρόσβαση επιτρέπεται μόνο σε εξουσιοδοτημένο προσωπικό που έχει ανάγκη να γνωρίζει αυτές τις πληροφορίες για την εκτέλεση των καθηκόντων του. Κάθε εργαζόμενος ή συνεργάτης μας που χειρίζεται προσωπικά δεδομένα δεσμεύεται από υποχρέωση εμπιστευτικότητας και έχει λάβει εκπαίδευση για την προστασία δεδομένων.
- Firewall και ενημερώσεις: Προστατεύουμε την υποδομή πληροφορικής μας με ενημερωμένα τείχη προστασίας (firewalls), λογισμικό ανίχνευσης και αποτροπής εισβολών, καθώς και προγράμματα antivirus/antimalware. Εφαρμόζουμε τακτικές ενημερώσεις λογισμικού και ασφαλείας στα συστήματά μας, ώστε να μειώνουμε τα τρωτά σημεία και να προλαμβάνουμε γνωστές απειλές.
- Ψευδωνυμοποίηση και κρυπτογράφηση δεδομένων: Όπου είναι εφικτό και κατάλληλο, χρησιμοποιούμε τεχνικές ψευδωνυμοποίησης ή/και κρυπτογράφησης για την αποθήκευση δεδομένων. Για παράδειγμα, ευαίσθητα δεδομένα ή κωδικοί πρόσβασης αποθηκεύονται σε κρυπτογραφημένη μορφή. Αυτό σημαίνει ότι ακόμη και αν κάποιος αποκτήσει μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση στη βάση δεδομένων, δεν θα μπορεί να διαβάσει τις πληροφορίες χωρίς το κλειδί αποκρυπτογράφησης.
- Διαδικασίες χειρισμού περιστατικών: Έχουμε εκπονήσει σχέδια και διαδικασίες για την αντιμετώπιση τυχόν περιστατικών παραβίασης προσωπικών δεδομένων. Σε περίπτωση που υποπέσει στην αντίληψή μας παραβίαση ασφάλειας η οποία ενδέχεται να επιφέρει κίνδυνο για τα δικαιώματά σας (π.χ. διαρροή ή απώλεια δεδομένων), θα ακολουθήσουμε τις προβλεπόμενες διαδικασίες του GDPR, συμπεριλαμβανομένης – όπου απαιτείται – της ενημέρωσής σας και της κοινοποίησης του περιστατικού στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων, εντός των προβλεπόμενων προθεσμιών.
- Έλεγχος και αξιολόγηση: Διενεργούμε περιοδικά εσωτερικούς ελέγχους και αξιολογήσεις στα συστήματα και τις πολιτικές μας για να διασφαλίζουμε ότι τα μέτρα ασφαλείας παραμένουν αποτελεσματικά. Παρακολουθούμε τις τεχνολογικές εξελίξεις και προσαρμόζουμε την στρατηγική μας για την ασφάλεια ανάλογα, ώστε να αντιμετωπίζουμε νέες απειλές και προκλήσεις.
- Φυσική ασφάλεια: Οι χώροι όπου τηρούνται φυσικά αρχεία ή βρίσκονται οι διακομιστές μας προστατεύονται με κατάλληλα μέτρα φυσικής ασφάλειας (κλειδώματα, σύστημα συναγερμού, ελεγχόμενη πρόσβαση στους χώρους, κ.λπ.), ώστε να αποτρέπεται η πρόσβαση από μη εξουσιοδοτημένα άτομα.
Παρόλο που κανένα σύστημα ασφάλειας δεν είναι απολύτως απρόσβλητο, καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια να προστατεύσουμε τα δεδομένα σας σύμφωνα με τα υψηλότερα πρότυπα ασφαλείας. Σας συνιστούμε και εσείς να συμβάλλετε στην προστασία των δεδομένων σας, κρατώντας μυστικά τυχόν διαπιστευτήρια σύνδεσης (π.χ. κωδικοί πρόσβασης) και αποφεύγοντας την κοινοποίησή τους σε τρίτους.
Cookies και τεχνολογίες παρακολούθησης
Ο ιστότοπος alfapoint.gr χρησιμοποιεί cookies και παρόμοιες τεχνολογίες (όπως web beacons, pixels) για να βελτιώσει την εμπειρία σας και να συλλέξει ορισμένες πληροφορίες αυτόματα. Αυτή η ενότητα εξηγεί τι είναι τα cookies, ποια είδη cookies χρησιμοποιούμε και πώς μπορείτε να τα διαχειριστείτε.
Τι είναι τα cookies; Τα cookies είναι μικρά αρχεία κειμένου που αποθηκεύονται στον φυλλομετρητή (browser) σας όταν επισκέπτεστε έναν ιστότοπο. Κάθε φορά που επιστρέφετε στον ιστότοπο, ο browser σας αποστέλλει τα cookies πίσω, επιτρέποντας στον ιστότοπο να σας αναγνωρίσει και να θυμάται σημαντικές πληροφορίες που θα βελτιώσουν την εμπειρία σας (όπως προτιμήσεις ή στοιχεία σύνδεσης). Τα cookies μπορεί να είναι «πρώτου μέρους» (ορίζονται από το δικό μας domain alfapoint.gr) ή «τρίτων μερών» (ορίζονται από υπηρεσίες τρίτων, όπως Google, Facebook, κλπ., όταν αυτές οι υπηρεσίες είναι ενσωματωμένες στον ιστότοπο).
Είδη cookies που χρησιμοποιούμε:
- Απολύτως απαραίτητα cookies: Αυτά τα cookies είναι ουσιώδη για τη λειτουργία του ιστοτόπου και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν στα συστήματά μας. Συνήθως τίθενται μόνο ως ανταπόκριση σε δικές σας ενέργειες που συνιστούν αίτημα για υπηρεσίες, όπως η ρύθμιση των προτιμήσεων απορρήτου, η σύνδεση ή η συμπλήρωση φορμών. Χωρίς αυτά τα cookies, ο ιστότοπος δεν μπορεί να λειτουργήσει σωστά (π.χ. απομνημόνευση των αντικειμένων στο καλάθι ασφάλισης – αν υπάρχει σχετική λειτουργία – ή η διατήρηση της συνεδρίας σας).
- Cookies λειτουργικότητας και προτιμήσεων: Αυτά τα cookies επιτρέπουν στον ιστότοπο να θυμάται επιλογές που κάνετε (όπως το όνομα χρήστη, τη γλώσσα ή την περιοχή σας) και να παρέχει βελτιωμένες, εξατομικευμένες λειτουργίες. Για παράδειγμα, μπορεί να θυμούνται τις προτιμήσεις σας σχετικά με ορισμένες ρυθμίσεις ή το αν έχετε ήδη δει ένα συγκεκριμένο αναδυόμενο παράθυρο (popup), ώστε να μην σας το ξαναεμφανίσει.
- Cookies ανάλυσης απόδοσης (analytics): Αυτά τα cookies μας βοηθούν να κατανοήσουμε πώς οι επισκέπτες αλληλεπιδρούν με τον ιστότοπό μας, συλλέγοντας και αναφέροντας πληροφορίες ανώνυμα. Χρησιμοποιούμε εργαλεία όπως το Google Analytics για να συλλέξουμε στατιστικά στοιχεία, όπως ο αριθμός των επισκεπτών, οι σελίδες που προβάλλονται, ο χρόνος παραμονής και τυχόν σφάλματα που αντιμετωπίζουν οι χρήστες. Οι πληροφορίες αυτές μας βοηθούν να βελτιώσουμε το περιεχόμενο και τη λειτουργικότητα του ιστότοπου. Τα δεδομένα που συλλέγονται μέσω των analytics cookies είναι συγκεντρωτικά και δεν στοχεύουν στην ταυτοποίησή σας. Ωστόσο, αν δεν επιθυμείτε να συμμετέχετε στην ανάλυση, μπορείτε να απενεργοποιήσετε αυτά τα cookies.
- Cookies στόχευσης/διαφήμισης: Αυτή τη στιγμή ο ιστότοπός μας δεν χρησιμοποιεί δικά του cookies διαφήμισης για προβολή στοχευμένου διαφημιστικού περιεχομένου. Ωστόσο, εάν σε κάποια σελίδα ενσωματώνουμε περιεχόμενο από τρίτους (π.χ. βίντεο YouTube, κουμπιά “Μου αρέσει” του Facebook ή εταιρικές διαφημιστικές προσφορές), οι τρίτοι αυτοί μπορεί να θέσουν δικά τους cookies στόχευσης. Αυτά τα cookies μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την παρακολούθηση της περιήγησής σας σε άλλους ιστότοπους και την προβολή διαφημίσεων σχετικών με τα ενδιαφέροντά σας. Δεν ελέγχουμε άμεσα αυτά τα cookies τρίτων, και συνιστούμε να διαβάσετε τις πολιτικές απορρήτου των αντίστοιχων παρόχων για περισσότερες πληροφορίες.
Συγκατάθεση για cookies: Κατά την πρώτη σας επίσκεψη στο alfapoint.gr, εμφανίζεται μια ειδοποίηση (banner) για τα cookies, όπου σας ζητείται να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για τη χρήση μη-απαραίτητων cookies. Έχετε τη δυνατότητα να αποδεχτείτε όλα τα cookies, να απορρίψετε τα μη απαραίτητα, ή να προσαρμόσετε τις προτιμήσεις σας επιλέγοντας ποια κατηγορία cookies επιτρέπετε. Μπορείτε οποιαδήποτε στιγμή να αλλάξετε τις προτιμήσεις cookies, είτε μέσω του ίδιου banner (που μπορεί να ανακληθεί από έναν σύνδεσμο «Ρυθμίσεις Cookies» στον ιστότοπο) είτε μέσω των ρυθμίσεων του browser σας.
Πώς να διαχειριστείτε τα cookies: Εκτός από τις επιλογές που σας παρέχουμε στον ιστότοπό μας, μπορείτε να ελέγξετε και να διαγράψετε τα cookies μέσω των ρυθμίσεων του προγράμματος περιήγησής σας. Οι περισσότεροι φυλλομετρητές σάς επιτρέπουν να δείτε ποια cookies έχετε και να τα διαγράψετε ένα-ένα ή όλα μαζί, καθώς και να αποκλείσετε την τοποθέτηση cookies από συγκεκριμένους ή από όλους τους ιστότοπους. Ωστόσο, λάβετε υπόψη ότι αν απενεργοποιήσετε όλα τα cookies, ορισμένες λειτουργίες του alfapoint.gr μπορεί να μην είναι διαθέσιμες ή να μη λειτουργούν ορθά (π.χ. μπορεί να μην μπορέσουμε να θυμηθούμε τις προτιμήσεις σας ή να υποβάλλετε μια φόρμα). Για οδηγίες σχετικά με το πώς να διαγράψετε ή να ελέγξετε τα cookies, μπορείτε να επισκεφθείτε τις ιστοσελίδες βοήθειας των κυριότερων browsers (Chrome, Firefox, Safari, Edge κ.λπ.) ή ιστότοπους όπως το www.allaboutcookies.org που παρέχουν λεπτομερείς οδηγίες.
Άλλες τεχνολογίες παρακολούθησης: Εκτός από cookies, ενδέχεται να χρησιμοποιούμε pixel tags/web beacons σε ορισμένα emails μας (π.χ. στο newsletter) για να παρακολουθήσουμε την απόδοση των καμπανιών μας (να δούμε αν ανοίχτηκε ένα email ή αν έγινε κλικ σε έναν σύνδεσμο). Αυτές οι τεχνολογίες δεν συλλέγουν πληροφορίες που μπορούν να σας ταυτοποιήσουν ονομαστικά, αλλά μπορούν να μας δώσουν συγκεντρωτικά στατιστικά στοιχεία. Έχετε την επιλογή να εξαιρεθείτε από τα ενημερωτικά μας emails αν δεν επιθυμείτε τέτοια παρακολούθηση (κάθε email περιλαμβάνει σύνδεσμο απεγγραφής).
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα cookies που χρησιμοποιούμε και τις επιλογές σας, μπορείτε να ανατρέξετε και στην ξεχωριστή Πολιτική Cookies (εφόσον διαθέτουμε μία στον ιστότοπο) ή να επικοινωνήσετε μαζί μας.
Επικοινωνία και υποβολή αιτημάτων
Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις, ανησυχίες ή αιτήματα σχετικά με την παρούσα Πολιτική Απορρήτου ή γενικά για τον τρόπο που η Alfa Point A.E. επεξεργάζεται τα προσωπικά σας δεδομένα, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
Υπεύθυνος Επικοινωνίας για θέματα απορρήτου: Έχουμε ορίσει εσωτερικά μια αρμόδια ομάδα/πρόσωπο για ζητήματα προστασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα. Μπορείτε να απευθύνεστε σε εμάς χρησιμοποιώντας τα παρακάτω στοιχεία:
- Email: [email protected] (προτιμώμενο για ταχύτερη εξυπηρέτηση). Στην επικοινωνία σας, παρακαλούμε να αναφέρετε ότι αφορά θέμα προστασίας δεδομένων ώστε να προωθηθεί στο κατάλληλο τμήμα.
- Ταχυδρομική διεύθυνση: Alfa Point A.E., Πολυτεχνείου 12, Τ.Κ. 54625, Θεσσαλονίκη, Ελλάδα. Μπορείτε να στείλετε γραπτώς το αίτημά σας (π.χ. αίτηση άσκησης δικαιώματος) στην παραπάνω διεύθυνση. Συνιστάται να σημειώσετε στον φάκελο “Υπόψη Υπεύθυνου Προστασίας Δεδομένων”.
- Τηλέφωνο: 2310 240994. Αν προτιμάτε, μπορείτε να μας καλέσετε τηλεφωνικά για γενικές πληροφορίες. Λάβετε υπόψη, ωστόσο, ότι για την αποτελεσματική άσκηση ορισμένων δικαιωμάτων (όπως παροχή αντιγράφου δεδομένων ή διαγραφή), πιθανώς θα σας ζητήσουμε να υποβάλετε το αίτημά σας εγγράφως (μέσω email ή ταχυδρομείου) ώστε να υπάρχει τεκμηρίωση και να μπορέσουμε να επιβεβαιώσουμε την ταυτότητά σας.
Διαδικασία αιτημάτων: Όταν λάβουμε ένα αίτημα άσκησης δικαιώματος, ενδέχεται να χρειαστεί να σας ζητήσουμε κάποιες πρόσθετες πληροφορίες για να επιβεβαιώσουμε την ταυτότητά σας (π.χ. επιβεβαίωση email, τηλεφωνικός αριθμός ή σε κάποιες περιπτώσεις αντίγραφο ταυτότητας με καλυμμένα τα μη απαραίτητα στοιχεία). Αυτό είναι για την προστασία σας, ώστε να βεβαιωθούμε ότι μόνο εσείς ή εξουσιοδοτημένο από εσάς πρόσωπο λαμβάνει πρόσβαση στα δεδομένα σας. Θα απαντήσουμε στο αίτημά σας το συντομότερο δυνατόν και, σε κάθε περίπτωση, εντός των προβλεπόμενων προθεσμιών (βλ. και προηγούμενη ενότητα για τα δικαιώματα).
Η Alfa Point A.E. εκτιμά την εμπιστοσύνη που μας δείχνετε για τη διαχείριση των προσωπικών σας πληροφοριών. Είμαστε πάντα στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση ή περαιτέρω πληροφόρηση χρειαστείτε. Με την συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών και των διαδικασιών μας, αυτή η Πολιτική Απορρήτου ενδέχεται να ενημερώνεται περιοδικά, οπότε σας προτρέπουμε να την ανασκοπείτε τακτικά. Σε κάθε περίπτωση, θα υπάρχει ένδειξη τελευταίας ενημέρωσης.
Τελευταία ενημέρωση πολιτικής: 27 Φεβρουαρίου 2025.
Με τη χρήση του ιστοτόπου και των υπηρεσιών μας, τεκμαίρεται ότι έχετε ενημερωθεί για την παρούσα Πολιτική Απορρήτου. Αν προκύψουν σημαντικές αλλαγές στους όρους επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων, θα σας ενημερώσουμε μέσω του ιστοτόπου μας ή/και με απευθείας ειδοποίηση, όπου αυτό είναι εφικτό.