Χρήσιμα τηλέφωνα
Εθνικής Ασφαλιστικής
Όλα όσα χρειάζεται να ξέρεις για την αντιμετώπιση της ζημιάς.

Τι πρέπει να κάνεις σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος
Σε περίπτωση ατυχήματος δε χρειάζεται πανικός. Πρώτα κάλεσε την τροχαία και αν χρειάζεται ενημέρωσέ την, να ειδοποιήσει ασθενοφόρο. Στη συνέχεια, κάλεσε τη φροντίδα ατυχήματος της Εθνικής Ασφαλιστικής.
Τηλέφωνο φροντίδας Ατυχήματος Εθνικής Ασφαλιστικής
210 90 99 999
Το τηλεφωνικό κέντρο, θα σου ζητήσει τον αριθμό κυκλοφορίας του οχήματος και την ακριβή τοποθεσία που βρίσκεσαι. Σύντομα θα έρθει ένας εκπρόσωπος στον τόπο του ατυχήματος για να πάρει τη δήλωση σου και να τραβήξει τις απαραίτητες φωτογραφίες. Φρόντισε να έχεις διαθέσιμα, το δίπλωμα, την άδεια κυκλοφορίας και την ασφάλειά σου. Σε περίπτωση που το όχημά σου δεν είναι σε θέση να μετακινηθεί λόγω του ατυχήματος, ενημέρωσε το τηλεφωνικό κέντρο ότι θα χρειαστείς και ρυμούλκηση.
Χρειάζεσαι Οδική Βοήθεια Εθνικής Ασφαλιστικής;
Σε περίπτωση βλάβης του οχήματός σου, μπορείς να καλέσεις την οδική βοήθεια της Εθνικής Ασφαλιστικής
Οδική Βοήθεια Εθνικής Ασφαλιστικής
210 90 99 999
Τι πρέπει να προσέξεις:
- Βεβαιώσου ότι το ασφαλιστήριό σου περιλαμβάνει την κάλυψη της οδικής βοήθειας
- Κατά την κλήση στο τηλεφωνικό κέντρο, περιέγραψε όσο καλύτερα μπορείς τη βλάβη του οχήματος, για να μη χάσεις χρόνο. Εάν για παράδειγμα έχεις μείνει από μπαταρία, η οδική βοήθεια θα στείλει ένα μικρό όχημα για να τη φορτίσει. Αν όμως πρόκειται για πιο σοβαρή βλάβη, θα στείλει ένα μεγάλο όχημα για να σε μεταφέρει σε συνεργείο.
- Η οδική βοήθεια σε καλύπτει για μία μόνο μεταφορά ανά περιστατικό. Επικοινώνησε με το συνεργείο σου και βεβαιώσου ότι μπορούν να αναλάβουν την επισκευή, προτού ζητήσεις από την οδική να σε μεταφέρει εκεί. Αν το συνεργείο στο οποίο σε μετέφεραν δεν μπορεί να σε εξυπηρετήσει, δυστυχώς δε δικαιούσαι και δεύτερη μεταφορά για το ίδιο περιστατικό από την οδική βοήθεια.
- Σε περίπτωση που το συνεργείο σου βρίσκεται σε διαφορετικό νομό από την τοποθεσία που έμεινε το όχημα, είναι πιθανόν να μη μεταφερθεί στο συνεργείο την ίδια ημέρα.
- Κατά την κλήση στο τηλεφωνικό κέντρο και εφόσον το όχημα δεν επισκευάζεται επιτόπου, ενημέρωσε την οδική βοήθεια σε περίπτωση που χρειάζεσαι μεταφορά των επιβατών. Ρώτησε τι καλύπτει το ασφαλιστήριό σου σε αυτή την περίπτωση. Αναλόγως την απόσταση από τον τόπο κατοικίας σου, ισχύουν άλλες καλύψεις.
Χρειάζεσαι Ιατρική φροντίδα;
Το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Εθνικής Ασφαλιστικής, λειτουργεί όλο το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα.
Κέντρο Εξυπηρέτηση Πελατών Εθνικής Ασφαλιστικής
210 90 99 000
Καλώντας στο τηλεφωνικό κέντρο μπορείς
- Να ενημερώσεις για την πρόθεσή σου να νοσηλευτείς και να ζητήσεις διευκρινίσεις σε τυχόν απορίες σας
- Να ενημερωθείς για το δίκτυο συμβεβλημένων ιατρών καθώς και των διαγνωστικών κέντρων και κλινικών.
- Να ενημερωθείς για τις καλύψεις και τις παροχές που περιλαμβάνει το συμβόλαιό σου.
Συντονιστικό Κέντρο Προγράμματος Προνομιακής Προστασίας
210 67 28 887
Για προγραμματισμένη νοσηλεία ή για αίτηση αποζημίωσης, επικοινώνησε με τον ασφαλιστικό σου σύμβουλο για να σε κατευθύνει.
Έχεις ζημιά άλλου κλάδου;
Για αποζημιώσεις άλλων κλάδων όπως για ζημιά στην κατοικία, στην επιχείρηση, στο σκάφος κ.τ.λ., επικοινώνησε με τον ασφαλιστικό σου σύμβουλο. Θα σε κατευθύνει για τις διαδικασίες αποζημίωσης και τα απαραίτητα δικαιολογητικά σε κάθε περίπτωση.