Search

Χρήσιμα τηλέφωνα
Generali

Όλα όσα χρειάζεται να ξέρεις για την αντιμετώπιση της ζημιάς.

Οδική Βοήθεια Generali

Τι πρέπει να κάνεις σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος

Σε περίπτωση ατυχήματος δε χρειάζεται πανικός. Πρώτα κάλεσε την τροχαία και αν χρειάζεται ενημέρωσέ την, να ειδοποιήσει ασθενοφόρο. Στη συνέχεια, κάλεσε τη φροντίδα ατυχήματος της Generali

Τηλέφωνο φροντίδας Ατυχήματος Generali
18 112 ή 210 80 96 100

Το τηλεφωνικό κέντρο, θα σου ζητήσει τον αριθμό κυκλοφορίας του οχήματος και την ακριβή τοποθεσία που βρίσκεσαι. Σύντομα θα έρθει ένας εκπρόσωπος στον τόπο του ατυχήματος για να πάρει τη δήλωση σου και να τραβήξει τις απαραίτητες φωτογραφίες. Φρόντισε να έχεις διαθέσιμα, το δίπλωμα, την άδεια κυκλοφορίας και την ασφάλειά σου. Σε περίπτωση που το όχημά σου δεν είναι σε θέση να μετακινηθεί λόγω του ατυχήματος, ενημέρωσε το τηλεφωνικό κέντρο ότι θα χρειαστείς και ρυμούλκηση. 

Χρειάζεσαι οδική Βοήθεια Generali;

210 80 96 100

Οδική Βοήθεια Generali

Σε περίπτωση βλάβης του οχήματός σου, μπορείς να καλέσεις την οδική βοήθεια Generali

Οδική Βοήθεια Generali
18 112 Ή 210 80 96 100

Τι πρέπει να προσέξεις:

  • Βεβαιώσου ότι το ασφαλιστήριό σου περιλαμβάνει την κάλυψη της οδικής βοήθειας
  • Κατά την κλήση στο τηλεφωνικό κέντρο, περιέγραψε όσο καλύτερα μπορείς τη βλάβη του οχήματος, για να μη χάσεις χρόνο. Εάν για παράδειγμα έχεις μείνει από μπαταρία, η οδική βοήθεια θα στείλει ένα μικρό όχημα για να τη φορτίσει. Αν όμως πρόκειται για πιο σοβαρή βλάβη, θα στείλει ένα μεγάλο όχημα για να σε μεταφέρει σε συνεργείο. 
  • Η οδική βοήθεια σε καλύπτει για μία μόνο μεταφορά ανά περιστατικό. Επικοινώνησε με το συνεργείο σου και βεβαιώσου ότι μπορούν να αναλάβουν την επισκευή, προτού ζητήσεις από την οδική να σε μεταφέρει εκεί. Αν το συνεργείο στο οποίο σε μετέφεραν δεν μπορεί να σε εξυπηρετήσει, δυστυχώς δε δικαιούσαι και δεύτερη μεταφορά για το ίδιο περιστατικό από την οδική βοήθεια. 
  • Σε περίπτωση που το συνεργείο σου βρίσκεται σε διαφορετικό νομό από την τοποθεσία που έμεινε το όχημα, είναι πιθανόν να μη μεταφερθεί στο συνεργείο την ίδια ημέρα. 
  • Κατά την κλήση στο τηλεφωνικό κέντρο και εφόσον το όχημα δεν επισκευάζεται επιτόπου, ενημέρωσε την οδική βοήθεια σε περίπτωση που χρειάζεσαι μεταφορά των επιβατών. Ρώτησε τι καλύπτει το ασφαλιστήριό σου σε αυτή την περίπτωση. Αναλόγως την απόσταση από τον τόπο κατοικίας σου, ισχύουν άλλες καλύψεις. 
Δείτε περισσότερα στο YouTube
Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας

Χρειάζεσαι Ιατρική φροντίδα;

To Τηλεφωνικό Συντονιστικό Κέντρο Υγείας Generali, λειτουργεί όλο το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα.

Τηλεφωνικό Συντονιστικό Κέντρο Υγείας Generali
210 80 96 100

Καλώντας στο τηλεφωνικό κέντρο μπορείς

  • Να λάβεις καθοδήγηση και ιατρικές πληροφορίες
  • Να κλείσεις ραντεβού για διαγνωστικές εξετάσεις ή/ και επίσκεψη σε ιατρό δικτύου, βάσει των όρων του ασφαλιστηρίου σου
  • Να ενημερώσεις για έκτακτα περιστατικά και τη μετάβασή σου στο νοσοκομείο ή την προγραμματισμένη νοσηλεία σου ώστε να διευκολυνθείς κατά τη διαδικασία εισαγωγής
  • Λάβεις πληροφορίες για τα συνεργαζόμενα νοσηλευτικά ιδρύματα τα οποία μπορείτε να απευθυνθείς

Για προγραμματισμένη νοσηλεία ή για αίτηση αποζημίωσης, επικοινώνησε με τον ασφαλιστικό σου σύμβουλο για να σε κατευθύνει.

Έχεις ζημιά άλλου κλάδου;

Για αποζημιώσεις άλλων κλάδων όπως για ζημιά στην κατοικία, στην επιχείρηση, στο σκάφος κ.τ.λ.,  επικοινώνησε με τον ασφαλιστικό σου σύμβουλο. Θα σε κατευθύνει για τις διαδικασίες αποζημίωσης και τα απαραίτητα δικαιολογητικά σε κάθε περίπτωση.

εάν είσαι πελάτης της Alfa Point επικοινώνησε μαζί μας

Για οποιαδήποτε απορία έχεις σχετικά με το ασφαλιστήριο ή τη διαδικασία αποζημίωσης, μη διστάσεις να επικοινωνήσεις μαζί μας

Θέλεις να μάθεις περισσότερα για την Generali;

Scroll to Top

Επικοινώνησε μαζί μας

Ψάχνεις την καλύτερη ασφαλιστική λύση; Άστο πάνω μας! Συμπλήρωσε τα στοιχεία σου και σύντομα θα επικοινωνήσουμε μαζί σου!